Кошик
1236 відгуків

Allegret: жіноче та чоловіче взуття

+380 (96) 200-46-06
Viber
+380 (68) 729-57-11
+380 (66) 139-71-91

Поширені питання

  • Як визначитися з розміром взуття?

    при замовленні вказуйте скільки см СТОПА,

    і який розмір взуття зазвичай носите

  • Обмін та повернення товару

    Якщо покупцеві не сподобався колір, модель, не підійшов розмір та будь-які інші причини - ДОСТАВКА ЗА РАХУНОК покупця.

    Якщо виявлений при отриманні ДЕФЕКТ- то оформляється ВІДМОВА ВІД ОТРИМАННЯ ПОСИЛКИ  на Новій пошті та надсилаються ФОТО З ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ДЕФЕКТУ. (Доставка за наш рахунок, повертаємо гроші на протязі 2-3 роб. днів на карту або здійснюємо обмін на будь-який товар). Якщо товар забрали додому - то здійснюється тільки гарантійне обслуговування (усунення дефекту та повторна відправка за наш рахунок).

    НЕ Є ДЕФЕКТОМ:

    У разі, якщо на зображенні товару присутня брошка або прикраса, а на фабриці в такому дизайні її вже немає, то можлива заміна її на максимально схожу із заявленою.
    Якщо присутня затримка в поставці комплектуючих (підошви або фурнітури для пошиття взуття та ін. матеріалів), можливий варіант заміни (90% ідентичності), щоб прискорити процес виробництва.
    Розмірна сітка, представлена ​​на нашому сайті, є рекомендованою, але не виключає похибку у визначенні розміру.
    У взутті, можливі відмінності в кольорі внутрішньої устілки (всередині взуття) - світлого або темного відтінку.
    У шкіряному взутті може бути невеликий запах клею, якщо виготовляється під Ваше замовлення і відразу відправляється. За пару днів запах повністю зникає.
     

  • Как сделать заказ?

    1) Нажимаете кнопку "Сделать заказ" обязательно указываете номер телефона. по которому к Вам можно дозвониться, Ф.И.О., и адрес куда и какой транспортной компанией Вам отправлять заказ.

    Обратите внимание на заполнение адреса получателя. Если вы указали неверный адрес, то все переадресации происходят за ваш счет.

    2)  в графе "Комментарий к заказу" указываете размер (какой обычно носите), желательно длину стопы, объем щиколотки (голени).

    3) Мы высылаем Вам реквизиты для оплаты 

    4) Коли сплатите, передзвоніть або напишіть час оплати, за що ви оплатили: прізвище, номер замовлення, бажано код товару.

    Якщо є питання - дзвоніть або пишіть.

    Не соромтеся. Ви нас не відволікаєте. Це наша робота.

     

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner